Duh bap a duh yeah

Singing!

Att sitta och smånynna för sig själv tenderar att vara en av dom saker jag spenderar absolut mest tid till i mitt vakna tillstånd. Och sällan är det något vettigt. Oftast så plockar jag upp en vers/refräng av nån gammal schlagerdänga och börjar nynna på. Detta fortsätter sedan med att jag i huvudet arrangerar om den till en syntslinga, speedar upp den och kör den på repeat i huvudet om och om igen tills jag exploderar i ett anfall av vansinne och måste lugna ner mig med lite Christer Sjögren.

Hursomhaver, jag vet inte riktigt vad jag vill säga med denna blogg, det är det jag funderar över just nu medan jag lyssnar på Solitary av VNV Nation för att få mitt huvud att sluta köra Nu är det jul igen i technotappning.

Så, om nån(jag har aldrig aspirerat på att ragga läsare, detta är mitt personliga forum för att få skriva av mig mer eller mindre vettiga saker) läser denna blogg och funderar ”lolwtf?” på vad som händer och sker. Well, mitt svar är att det vet inte ens jag 🙂

Men vi klurar på det!

Music is passion, passion is life, life is music.

Studenter med megafoner klockan 3.43 på natten/morgonen borde inte vara lagliga btw. I alla fall inte när jag måste tvinga upp mig själv till jobbet på morgonen 😉

Over and out!

~ av mindflogging på juni 13, 2009.

Kommentera

 
