Grattis!

Lustigt det där. Jag har aldrig träffat dessa människor, den ena har jag sett på bild, den andra har jag inte en aning om hur hon ser ut, men ändock har dom berört.

Jag har följt deras bloggar ett bra tag, läst allt dom skrivit, skrattat, nynnat, kliat mig i huvudet och funderat. Idag var dock första gången jag grinade. Inte för att jag var ledsen, utan för att jag blev så jävla glad. Så otroligt roligt glad så jag hoppade upp och ner framför skärmen skrattandes i takt med att tårarna sprutade(yes, mina känslor sitter ofta utanpå kroppen 🙂 ).

Stort GRATTIS Josh och Drottningen! Bloggvärldens most awesome couple som nu har fått tillökning!

Ser jag er nånsin afk så ska jag bjuda er på en kopp te(eller öl/kaffe/cake, vadhelst funkar bäst för er).

Over and out.

~ av mindflogging på juni 15, 2009.

Kommentera

 
