oväntat?

Jahajajomensörruatterightoyeah.

Ingen förvånas väl över att vår käre domare herr Thomas Norström bedömdes som icke jävig?

Eller att Ephone tvingas lämna ut sina kunder till upphovsrättsmaffian?

Just another day in the lovely country we call Sweden.

Tröstar mig själv med att lyssna på lite gammal hederlig punk och snajda runt i mina nya fancy flashy shorts som faktiskt, för första gången på… 13 år eller så? inte är svarta. Grodor kommer regna och gräshopps-svärmar mörka solen, be aware…

(ok, dom är iof mörkt olivgröna men det är ändock en radikal förnyelse för min del.)

Rick Falkvinge skriver om vårt rättssamhälle på sitt sedvanliga uppkäftiga sätt.
Även Henrik Alexandersson bidrar.

Samt många andra i den underbara värld vi kallar bloggosfären.

Btw, bra val av pp att gå med i de grönas grupp imo. Den kära Joshen fick mig att skratta som vanligt.

Nu ska jag avnjuta lite Skumdum på maxvolym och förhoppningsvis inte riva allt för mycket av min lägenhet.

Over and out.

~ av mindflogging på juni 25, 2009.

Kommentera

 
